Content Finder


Saopštenja za javnost | Press Release
Saopštenja za javnost

Dodeljena nagrada od 100 000 evra u okviru evropskog PepsiCo Nutrition Greenhouse programa

  03.09.2019

Dodela glavne finalne novčane nagrade start-up kompaniji koja proizvodi alternativu mleku završnica je druge uspešne godine PepsiCo inkubator inicijative u Evropi. Deset evropskih kompanija dupliralo je prihod tokom šestomesečnog programa

Izraelski start-up, kompanija Yofix, jedan od 10 finalista PepsiCo European Nutrition Greenhouse programa, dobila je glavnu novčanu nagradu, od 100,000 evra kao deo šestomesečnog programa. Yofix, kompanija koja proizvodi fermentisanu alternativu mleku na biljnoj osnovi, koja sadrži minimum E oznaka na deklaraciji proizvoda, impresionirala je PepsiCo komisiju koja je birala favorita i isticala se konkurentnom strategijom brenda i značajnim rastom maloprodaje tokom trajanja programa.

Ranije ove godine Yofix je najavljen - kao i devet drugih revolucionarnih brendova u sektoru hrane i pića - kao finalista u drugoj sezoni PepsiCo Nutrition Greenhouse u Evropi (www.nutritiongreenhouse.com/europe). Tokom proteklih šest meseci, svakom start-up timu omogućeno je mentorstvo u kome su im odabrani PepsiCo stručnjaci pružali podršku u prevazilaženju tržišnih izazova i pomagali im da se fokusiraju na važna poslovna pitanja u ranoj fazi razvoja kompanije kao što su korporativno strukturiranje, marketing pozicioniranje i brendiranje.

Kompanija PepsiCo je finalisti takođe omogućila 20,000 evra bespovratnih sredstava za pokretanje programa i unapređenje poslovanja. Svih deset kompanija ostvarile su značajan rast, ne samo u smislu strateškog razvoja brenda i širenja, već i finansijski, gde se prodaja svih kompanija tokom šestomesečnog programa povećala za 145 odsto u odnosu na isti period prethodne godine.

Kompanija Yofix je odabrana da primi nagradu od 100,000 evra nakon evaluacije koje je sprovelo devet članova Nutrition Greenhouse komisije. Kompanija je značajno proširila svoje poslovanje tokom šestomesečnog programa, uključujući završetak proizvodnog pogona u planiranom roku, lansiranje nove linije proizvoda širom Izraela, kao i strateško pozicioniranje u okviru marketing komunikacije.

Nutrition Greenhouse program igra važnu ulogu u nastojanjima kompanije PepsiCo da pokaže svoju posvećenost agendi Poslovanja sa svrhom (Performance with Purpose), pre svega u cilju podrške kompanije da svojim potrošačima pruži povoljnije, zdravije i hranljivije opcije. Za više informacija o PepsiCo Performance with Purpose posetite

http://www.pepsico.com/sustainability/performance-with-purpose

O kompaniji PepsiCo

Potrošači u više od 200 zemalja širom sveta milijardu puta dnevno uživaju u PepsiCo proizvodima. Svojim portfoliom hrane i pića koji obuhvata Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, PepsiCo je ostvario više od 63 milijarde dolara neto prihoda u 2017. godini. PepsiCo portfolio obuhvata širok spektar hrane i pića, uključujući i 22 brenda koja pojedinačno generišu više od milijardu dolara na godišnjem nivou u maloprodaji. PepsiCo se rukovodi ‘Poslovanjem sa svrhom’ – fundamentalnim uverenjem da je uspeh naše kompanije neodvojivo povezan sa održivošću sveta koji nas okružuje.  Mi verujemo u kontinuirano unapređenje proizvoda koje prodajemo, poslujući odgovorno prema planeti i osnažujući ljude širom sveta, čime PepsiCo kao uspešna globalna kompanija stvara dugoročnu vrednost za društvo i akcionare. Za više informacija posetite www.pepsico.rs

Related Content



Related Content